Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu, navodilih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani, klikni in prenesi dokument.
Prodajalec je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu, ki bo zagotovil ustrezen pregled artikla in zagotovil potreben servis.
Garancijska doba traja 1 leto in začne teči z datumom nakupa. Pri uveljavljanju garancije je potrebno predložiti račun in izpolnjen garancijski list. Zato vas prosimo, da račun in garancijski list shranite! Garancija velja samo ob predložitvi računa. Prodajalec jamči brezplačno odpravo pomanjkljivosti, ki so posledica napak materiala ali proizvodnje, s popravilom ali zamenjavo. Garancija krije mehanizem notranjega gibanja.
Garancija ne velja za škodo, nastalo zaradi višje sile-mehanske poškodbe in nepravilne uporabe. Sledi vsakodnevne rabe izdelka (praske, odrgnine itd.) niso predmet garancije. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na izdelku. Garancija preneha veljati, če je ugotovljeno, da je bil predhodno opravljen kakršenkoli poseg v izdelek s strani nepooblaščene osebe.
Popravila, ki se opravijo po izteku garancijske dobe, so ob predhodnem obvestilu plačljive. Prodajalec jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga. Če popravila ni mogoče izvesti v 45-dnevnem roku, bo izdelek zamenjan ali pa bo ob soglasju kupca, povrnjena kupnina. Garancijska doba se podaljša za čas popravila.
Ta navodila za uporabo spadajo k tej ročni uri. Vsebujejo pomembne informacije o začetku uporabe in ravnanju z izdelkom. Zaradi boljše razumljivosti bomo leseno ročno uro v nadaljevanju imenovali le „ročna
ura“. Pred začetkom uporabe ročne ure skrbno in v celoti preberite navodila za uporabo, zlasti varnostne napotke. Neupoštevanje navodil za uporabo lahko povzroči hude telesne poškodbe ali poškodbe ročne ure. Navodila za uporabo temeljijo na standardih in predpisih, ki veljajo v Evropski uniji. V tujini upoštevajte tudi predpise in zakone posamezne države. Navodila za uporabo shranite za primer kasnejše uporabe. Če ročno uro predate tretjim osebam, jim hkrati z njo obvezno izročite ta navodila za uporabo. Povezava do navodil za uporabo.
Postopek nakupa
S klikom na želeni izdelek se vam ob tehničnih podatkih izpiše tudi gumb V košarico, s katerim se začne postopek nakupa. V poglavju Košarica vidite vse želene izdelke ter poljubno spreminjate njihovo količino ter sestavo košarice. Tukaj lahko vpišete tudi kodo za popust, če jo imate. S klikom na gumb Na blagajno pa se premaknete na začetek nakupnega procesa.
Za nakup je potrebno ustvariti uporabniški račun ali se vpišete v že registriranega. Prosimo vas, da ste previdni in natančni ob vpisu vaših podatkov, da ne pride do zamude pri dostavi zaradi napačno vpisanega naslova ali pa vas zaradi napačnega telefona ali maila ne moremo obvestiti o čakajočem izdelku ali dostavi.
Nato se odločite o načinu dostave izdelka. Izbirate lahko med brezplačno dostavo (za nakupe nad 80€), navadno dostavo (strošek dostave 3.90€ za nakupe do 80€) na želen naslov.
Naslednji korak je izbira načina plačila pri dostavi paketa na želen naslov. Izbirate lahko med plačilom po povzetju, plačilom po predračunu, PayPal plačilom in plačilom z bančnimi karticami Za nadaljevanje nakupa morate v tem koraku potrditi, da ste prebrali in se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja, hkrati pa se lahko prijavite tudi na e-novice, nato pa kliknete na gumb Nadaljuj.
Sledi še zadnji pregled izbranih izdelkov v košarici, naročilo pa dokončno potrdite s klikom na gumb Naročilo z obveznostjo plačila. Na vaš vpisani elektronski naslov boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki vsebuje izdelke in količine, ki jih je kupec izbral. Ko naročilo preverimo in ga sprejmemo, prejmete potrdilo naročila, ki je hkrati tudi potrdilo, da smo vaše naročilo sprejeli. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan ter vse dni v letu. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim o tem obvestite najkasneje v 5 urah po oddaji naročila na elektronski naslov ales@lesenaura.si. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi. V kolikor bi kupec že plačal kupnino po predračunu, mu v tem primeru celoten znesek vrnemo na dogovorjeni TRR.
Načini plačila
Po povzetju
Pri izbiri plačila po povzetju boste vrednost svojega naročila poravnali direktno kurirju Pošte Slovenije ob prevzemu pošiljke. Plačilo kurirju je možno z gotovino ali s plačilno kartico.
Plačilo po predračunu
Pri izbiri plačila po predračunu boste po zaključenem naročilu na svoj e-mail naslov prejeli podatke za izvedbo nakazila, ki ga lahko nato opravite preko vaše spletne banke ali fizično na pošti ali banki. V primeru prejetega plačila do 10. ure na delovni dan je naročilo na vaš naslov odposlano še isti dan, sicer pa naslednji delovni dan.
Plačilo s kartico
Pri izbiri plačila s kartico naročilo plačate direktno preko spletnega plačilnega vmesnika, kamor vpišete zahtevane podatke za izvedbo plačila, vaša kartica pa bo obremenjena v višini zneska naročila. Ta način plačila je varen in hiter, saj vaše plačilo zabeležimo takoj, kar pomeni da bo vaše naročilo odpremljeno v najkrajšem možnem času. Po uspešno izvedenem kartičnem plačilu na vaš e-mail naslov prejmete potrdilo o prejetem plačilu.
Plačilo preko PayPal sistema
Pri izbiri plačila s PayPal-om naročilo plačate direktno preko vmesnika, kamor vpišete zahtevane podatke za izvedbo plačila. Ta način plačila je varen in hiter, saj vaše plačilo zabeležimo takoj, kar pomeni da bo vaše naročilo odpremljeno v najkrajšem možnem času. Po uspešno izvedenem plačilu na vaš e-mail naslov prejmete potrdilo o prejetem plačilu.
Dostava
Pri naročilu artikla se ob vpisu podatkov odločite, na kakšen način želite prevzeti naročeno blago. Prevzem izdelka je možen z dostavno službo Pošte Slovenije na izbran naslov ali osebno prevzem, ob predhodnem dogovoru na 031 344 436.
Naše pakete dostavlja dostavna služba Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja so brezplačni pri nakupih v vrednosti nad 80€, za nakupe v vrednosti do 80€ pa se obračuna strošek dostave v višini 3.90 €.
O času dostave vas dostavna služba obvesti preko SMS sporočila in telefonskega klica. V primeru, da vas ob prihodu kurirja ni na izbranem naslovu in ne morete prevzeti paketa, vam kurir v poštni predal odloži obvestilo o prispeli pošiljki, s katerim lahko kasneje prevzamete paket na Pošti, ki je navedena na obvestilu.
Prodajalec ni odgovoren za zamude dostave s strani dostavne službe Pošte Slovenija ali za poškodovanje embalaže. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na ales@lesenaura.si Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Osebni prevzem
Osebni prevzem naročila je možen ob predhodnem dogovoru na telefon 031 344 436.